Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Design of Company Marketing Plan
Šimko, Dávid ; Podracká, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on marketing plan design for the chosen company HEMATIT Košice, s.r.o., which deals with production and sale of jewellery. The current situation of the company will be identified by means of analysis of the company’s external and internal environment. Based on these analyses and their outputs, the SWOT analysis will be created at the end of the second chapter. Results of this analysis will be the main input for compiling the marketing plan. Activities of the plan should lead to improvement in advertising and in market situation of the company.
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Doležal, Ondřej ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je kvalitní zpracování marketingové situační analýzy vybrané energetické společnosti, konkrétně společnosti ČEZ, a.s. Vyhotovení analýzy společnosti umožní lépe plánovat své marketingové aktivity a obstát tak v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy vztahující se k marketingu jako celku a dále teoretická východiska potřebná pro vyhotovení marketingové situační analýzy, kam spadá jak PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, ale také marketingový mix. Tyto poznatky jsou poté aplikovány do praxe. Získané výsledky z jednotlivých analýz jsou posléze zformulovány do doporučení, které by měly společnosti pomoci úspěšně zvládat marketingové řízení.
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
FEIKLOVÁ, Michaela
Diplomová práce má za cíl odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a navrhnout firmě jejich možné využití. Práce sestává ze dvou hlavních částí - přehledu odborné literatury a praktické části. V rámci praktické části byla provedena marketingová situační analýza, která zanalyzovala vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly základem pro analýzu SWOT, která odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. V závěru byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Design of Company Marketing Plan
Šimko, Dávid ; Podracká, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on marketing plan design for the chosen company HEMATIT Košice, s.r.o., which deals with production and sale of jewellery. The current situation of the company will be identified by means of analysis of the company’s external and internal environment. Based on these analyses and their outputs, the SWOT analysis will be created at the end of the second chapter. Results of this analysis will be the main input for compiling the marketing plan. Activities of the plan should lead to improvement in advertising and in market situation of the company.
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Marketingová analýza vybrané společnosti
Mihályová, Tereza ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh na zlepšení současné situace ve společnosti, která se zabývá výrobou strojů a zařízení pro potravinářský průmysl. Teoretická část zahrnuje vymezení trhu organizací, marketingového prostředí, marketingového mixu a marketingové situační analýzy. Praktická část popisuje společnost NATE -- marketing, a.s. a marketingový mix této společnosti. Dále se také věnuje návrhu na zlepšení současné situace na základě analýzy vnějšího prostředí a SWOT analýzy.
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Genova, Jelena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost Vladimír Rendl -- truhlářství s.r.o. a dále, na základě teorie, se analýzy marketingového prostředí i marketingové mixu aplikují na společnost. Závěrečná SWOT analýza pomohla k navržení doporučení plynoucích ze získaných informací.
Perspektiva vstupu Hershey na český trh
Neumanová, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce si klade za úkol zjistit, zda má společnost Hershey, tradiční americký výrobce čokoládových výrobků, šanci uchytit se na českém trhu. V úvodní části jsou představeny metody marketingové situační analýzy a výzkumné metody trhu. V další části práce je představena společnost Hershey, její marketingový mix a hlavní konkurenti na trhu. Analytická část práce zkoumá preference českých spotřebitelů při nákupu čokoládových výrobků a jejich postoj k rozšíření sortimentu čokoládových výrobků příchodem nového výrobce čokolády. V závěrečné části práce jsou firmě poskytnuta doporučení, které vyplývají z analytické části práce.
Komunikační strategie uvedení nového produktu na trh
Przyczko, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové komunikační strategie v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingové komunikace zahrnující strategii a nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a návrhu marketingové komunikace na základě marketingové situační analýzy, analýze vnějšího a vnitřního prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.